Close
Type at least 1 character to search

SEO tartalmak készítése 2022-ben!

SEO TARTALMAK KÉSZÍTÉSE 2022

Seo 2022-ben, tartalmak készítése

 

A közvélemény változása, az algoritmusok változása és az új információk megjelenése miatt fontos, hogy a SEO tartalmak naprakészek legyenek. Ha szeretnéd, hogy a vállalkozásod sikeres legyen, fontos, hogy tisztában legyél a SEO tartalmak gyártásával és online tartalomgyártás lehetőségeivel.

Sajnos az az időszak már elmúlt, amikor még az évekkel ezelőtti statisztikák és stratégiák ugyanolyan hatékonyan működnének. Muszáj alkalmazkodni a közönséghez, márpedig a célközönség az online teret előszeretettel használja. Ezért fontos, hogy a vállalkozásod megfelelő SEO tartalom gyártásának nemcsak világosnak és pontosnak kell lennie a célközönség felé, de magának a vállalkozásnak az értékeibe is betekintést kell, hogy nyújtson. És, ha ezek a tartalmak nem tartalmaznak olyan szempontokat, amitől érdekesek lesznek, akkor nem fognak működni. Természetesen az emlékezetes tartalom nem vezet automatikusan konverziókhoz, de a felejthető tartalom felesleges időt és energia befektetést jelent, olyan munkára, ami nem viszi közelebb az érdeklődőket a vásárláshoz. A mostani óriási médiazajban fontos, hogy csak olyan SEO tartalmak kerüljenek megosztásra, ami megmarad az emberekben, hiszen amikor készen állnak arra, hogy megvásároljanak valamit, amit a vállalkozásod kínál, akkor a te terméked vagy szolgáltatásod lesz az egyetlen ésszerű választás.

Például egyik ügyfelünk kérésére, készítettünk egy online kérdőívet, amit rengeteg releváns online magazin megjelentetett, ez pedig a weboldala organikusan előrébb kerülését érte el a találati listán a főbb kulcsszavakra, illetve az oldalmegtekintések aránya is megduplázódott, ami a karácsonyi eladások szignifikáns növekedését eredményezte. Ennél a kampánynyál a fő cél egyértelműen a bevételnövelés volt.

Pontosan mik is a SEO tartalmak a marketing szempontjából és miért olyan létfontosságúak?

A SEO szövegek jellemzői:

  • Kulcsszavakat tartalmaz – olyan előre meghatározott kulcsszavakat tartalmaz, amelyeket, ha egy adott személy beír a böngészők keresőmezőjébe, akkor az adott cikket az elsők között jeleníti meg.
  • Az online rangsorolásban rengeteget segít
  • Minőségi forgalmat generál.

Persze, automatikusan felmerül a kérdés, hogy szüksége van-e minden vállalkozásnak a SEO tartalmakra. Egy 2021-ben készült tanulmány szerint a vállalkozások 84%-nak van tartalommarketing stratégiája. Ezért nincs más út: ha szeretnéd, hogy a vállalkozásod sikeresen értékesítsen, akkor hatékonyan kell használnod a SEO tartalmakat. Természetesen a ezeken tartalmakon kívül fontos az is, hogy a weboldal naprakész legyen, erről már korábban itt írtunk.

Hogyan válhatsz SEO tartalomíróvá?

Ma már tudjuk, hogy nem csak a jó, hanem a figyelemre méltó SEO tartalomírás kritikus fontosságú. De hogyan kell ezt megtenni? Az első lépés, hogy szánj időt arra, hogy képezd magad, ezért összegyűjtöttünk egy-két aktuális tippet, ha először kezdesz el belemerülni ebbe a témába.

1. SEO tartalmak kulcsszavazása

Valószínűleg már hallottál a kulcsszavakról. Ezek azok a szavak és kifejezések, amelyeket az emberek beírnak a keresőmotorokba, hogy megtalálják a tartalmat. A kulcsszavak segítségével érheted el, hogy a tartalmaidat lássa a közönség. Ezért mielőtt elkezdenéd a tartalom írást, győződj meg róla, hogy legalább egy vagy két kulcsszóval dolgozol, de ha tudsz inkább többel.

2. Menj mélyre és koncentrálj az olvasóra

Minél mélyebb szakmailag az írásod, annál jobban fog tetszeni a Google algoritmusának. És nem csak az algoritmusnak, de az olvasóidnak is. Ez pedig nagyon fontos, hiszen a közönséged irányítja a cégedet – szükség van rájuk ahhoz, hogy virágozz, sőt, hogy létezz. Tehát, amikor SEO vagy PR tartalmaidat írod, próbáld meg az olvasóid szemszögéből nézni a dolgokat. Néhány dolog, amit érdemes szem előtt tartani:

  • Ki a közönséged?
  • Milyen kulcsszavakat használnak?
  • Milyen információra van szükségük?
  • Miért van szükségük erre az információra?

3. Linkek optimalizálása

Ez a lépés elengedhetetlen. Kétféle linket kell használnod:

Visszautaló linkek a vállalat weboldalára. Ezek lehetnek egy kapcsolatfelvételi oldal vagy egy releváns blogbejegyzés.

Külső forrásokra mutató hivatkozások, amelyeket állításaid alátámasztására és a cikk mélységének megadására tudsz használni.

A legértékesebb linkek azok, amelyek hasonló témájú szakértői oldalakról mutatnak vissza rád. 

Ezek nélkülözhetetlenek a SEO-tartalomkészítéshez, de óvatosnak kell lenned. A nem hiteles oldalakra mutató linkek vagy az elavult információk használata csak árt, ahelyett, hogy segítene. Egy 1000 szavas cikk körülbelül kettő-három linket minimum kell hogy tartalmazzon.

4. Használd ki a közösségi médiát

Íme egy tipp, amivel utólag is feldobhatod a tartalmaidat. Az Instagram, a TikTok és a Facebook mind a közösségi média szörnyetegei, amelyeket a márkák a SEO-tartalmak népszerűsítésére használnak. Ez egy egyszerű és ingyenes módja annak, hogy elérd a közönségedet, arról nem is beszélve, hogy szükségessé is válik. hiszen ez egy módja annak, hogy a fogyasztóiddal az ő szintjükön kapcsolódj.

Hozz létre fiókokat különböző platformokon, és gondoskodj arról, hogy legalább hetente háromszor posztolj tartalmat. Azonban, ha erre nincs időd vagy energiád, cégünk szinte minden ügyfelének készít havi 15-16 db releváns posztot, saját, általunk befotózott fényképekkel. Ha érdekel, akkor itt találod a referenciáinkat.

5. Végezz eredeti kutatást

Az olvasók egyre inkább elárasztják az olyan blogokat, amelyek más posztok másolatai. Ne vedd át az összes forrását egy másik oldalnak, találj sajátot! Keress rá konkrét kulcsszavakra,  plusz [statisztika] vagy [tények] is, hogy a cikkéhez releváns információkat találj.

Úgyhogy nincs több kifogás. Ha azt szeretnéd, hogy vállalkozásod a csúcsra törjön, itt az ideje, hogy fejleszd SEO tartalomgyártásban a tudásod. Némi elhivatottsággal, tanulási hajlandósággal és a trendekkel való haladással messzire juthatsz.

Ha egyszer a tartalmak kiemelkednek, többé nem kell minden időd azzal töltened, hogy másokat elérj egy eladásért. Az emberek majd jönnek hozzád. 

Ha segítségre van szükséged vállalkozásod céljainak elérésében keress minket a kapcsolat oldalunkon!