Close
Type at least 1 character to search

ITrend Hirdetéskezelés

Az iTrend-nél a vásárlások adottak voltak, azonban az évek során a hirdetések sehogy sem hozták az elvárt eredményeket. A fő cél a webáruház forgalmának fellendítése, az online megrendelések számának növelése és az egy vásárlásra jutó marketing költségek csökkentése volt. A munkát ilyenkor mindig egy alapos elemzéssel kezdjük, hogy felmérjük azokat az optimalizálási lehetőségeket, amik gyors javulást hozhatnak.

Megtérülés

30 nap alatt a megtérülést közel a duplájára növeltük, emellett csökkent az egy kattintásra jutó költség, és jelentősen javult a hirdetések átlagos pozíciója. Ez természetesen magába foglalja a minőségi mutató javulását is.

ITrend Konverziók növekedése

A kezdéshez képest eddig 44%-os reklámköltség csökkenést értünk el, a konverziók számának növekedése mellett.

A hirdetéskezelés alapfeladatai

Partner