Close
Type at least 1 character to search

Marketing automatizálás — nyerj magadnak időt és pénzt!

Marketing Automatizálás

Mit értünk pontosan marketing automatizálás alatt?

A marketing automatizálás egy olyan speciális technológia, ami automatikusan több csatornán keresztül kezeli a marketing kampányokat. Hogy is kell ezt pontosan elképzelni? A marketing automatizálással a vállalkozások automatizált üzenetekkel érhetik el a célcsoportjukat e-mailben, weben, közösségi oldalon és szöveges üzenetekben. Az üzenetek elküldése automatikusan történik előre meghatározott utasítások szerint. Az utasításokat és munkafolyamatokat sablonok határozzák meg, de egyedileg is össze állíthatók a semmiből. Később módosíthatók akár a kampány közepén a jobb eredmények elérése érdekében.

Pontosan miben tud nekünk segíteni a marketing kampányok automatizálása?

A marketing automatizálás lehetővé teszi digitális marketingstratégia megvalósítását anélkül, hogy manuálisan meg kellene nyomni a „Küldés” gombot minden egyes e-mailben, üzenetben, kampányban vagy bejegyzésben. A jó automatizálási eszközök segítenek azonosítani a közönséget és megtervezni a megfelelő tartalmat. Később segít automatikusan elindítani a műveleteket az ütemezés és az ügyfelek viselkedése alapján. A kampány elindítása után más feladatokra összpontosíthatsz, majd elemezheted és módosíthatod a marketingtervet, amint az eredmények megérkeznek.

Az automatizált marketingstratégia időt és erőforrásokat takaríthatsz meg, növelheti a bevételt és a megtérülést, miközben vállalkozásod növekedésére összpontosíthatsz.

Bemutatunk néhány szoftvert, amit egyszerűen hozzá tudsz adni a marketing tevékenységedhez, hogy megkönnyítse a mindennapokat.

MailChimp

Ez a szoftver kifejezetten a levelezési listák kezelésére és e-mail marketing kampányok létrehozására szolgál.

A MailChimp funkciók közé tartozik az e-mail marketing automatizálás, a személyre szabott e-mailek, az automatikus üdvözlő e-mailek, a viselkedés szerinti célzás, az elköteleződés figyelése és még sok más.

De miért is fontos egy szoftver, ami az e-mailek kiküldésében tud segíteni?

Az e-mail marketing még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy különböző vállalkozások kiterjedt és világméretű promóciókat hajtsanak végre anélkül, hogy megterhelnék marketing erőforrásaikat. A közösségi média marketing népszerűsége ellenére az e-mail továbbra is effektív módja az üzleti élet népszerűsítésének, új ügyfelek szerzésének és a meglévők megtartásának. Számos statisztika és szám bizonyítja, hogy az e-mailben rengeteg marketing potenciál rejlik, és a vállalkozásoknak soha nem szabad figyelmen kívül hagyniuk, mint a fogyasztói bázis bővítésének, a márka megerősítésének és a bevételek növelésének életképes eszközét.

Sendinblue

Szintén egy szoftver, ami az e-mail marketingben tud elsősorban segíteni, azonban a MailChimp-nél a Sendinblue kicsit összetettebb. Ez a szoftver olyan cégek számára lehet nagyon fontos, akik e-kereskedelemmel foglalkoznak.

2021-ben a Sendinblue-t a 100 legjobb szoftvervállalata közé sorolták, mint az egyik legjobb marketing automatizálási platform a kis- és középvállalkozások számára.

A versenytársakkal ellentétben a Sendinblue kínálja az egyetlen, a kis- és középvállalkozások számára kifejlesztett all-in-one digitális marketing megoldást. Ez olyan eszközöket takar, mint az e-mail, SMS, marketing automatizálás, értékesítés menedzsment és élő chat. Az SMB (Server Message Block) digitális marketing piacvezetőjeként a Sendinblue kategóriájában a legmagasabb szintű ügyfélszolgálatot, a CRM-rendszerekbe való hatékony integrációt és megfizethető árat kínál.

A Sendinblue felhőalapú platformja lehetővé teszi bármely kis- és középvállalkozás számára, hogy gyorsan és egyszerűen digitalizálja üzletét, és erősebb kapcsolatot alakítson ki ügyfeleikkel. Több mint 50 integrációjával, beleértve a WordPress-t, Shopify-t, Salesforce-ot, Zoho-t és még sok mást, a Sendinblue a teljes marketing eszköztárat kínálja a kis- és középvállalkozásoknak.

Leegyszerűsítve, a SendinBlue olyan, mint a MailChimp olcsóbb alternatívája, ingyenes verzióval és ingyenes próbaverzióval, de még több funkcióval.

Hubspot

A HubSpot egy bejövő marketing és értékesítési szoftver, amely segít a vállalatoknak látogatókat vonzani és leadeket konvertálni. Ez egy felhőalapú platform, így minden adata szinkronizálva van az értékesítők és használt eszközök között, miközben a frissítések azonnaliak és automatikusak.

A HubSpot segítségével blogokat és e-mail sorozatokat hozhatsz létre, így ideális a tartalommarketinghez. (Ha érdekel, hogy milyen videós tartalmak tarolnak 2022-ben, akkor ezt előző blogunkban elolvashatod). Ezen kívül a szoftver segít kezelni a potenciális ügyfelekkel és a meglévő ügyfelekkel folytatott interakciókat is. Mégpedig úgy, hogy elemzi a kampányok sikerét és nyomon követi a felhasználói viselkedést.

Minden kínálatával a HubSpot nagyszerű eszköz arra, hogy zökkenőmentessé tegye ügyfeleid marketing- és értékesítési útját – és segítse cégedet az előnyök kihasználásában.

Customer.io

A Customer.io egy ügyfél-elköteleződési platform, amely lehetővé teszi a marketingesek számára a legfejlettebb és legautomatizáltabb üzenetküldő kampányok létrehozását. Személyre szabott és releváns kommunikációt hoz létre, amely leköti és megtartja az ügyfeleket. Ehhez szükséges, hogy hozzáférjen a valós idejű viselkedési adatokhoz. Küld e-maileket (marketinges és tranzakciós), push értesítéseket, szöveges üzeneteket és még sok mást a könnyen használható vizuális élmény segítségével.

Azonban, mikor érdemes használni a Customer.io-t?

Ha olyan marketingszakember vagy, aki releváns, minden ügyfél számára egyedi kommunikációt tervez, akkor a Customer.io tökéletesen megfelel az igényeidnek.

Természetesen ezeknek a szoftvereknek a használata sem gyerekjáték és néha nehéz lehet lépést tartani azzal, hogy melyik marketingstratégia működik, és melyik nem. Ezért, ha ezeknek a kitapasztalására nincs se időd, se energiád, akkor keress fel minket és mi segítünk marketing céljaidat elérni.