Close
Type at least 1 character to search

Az előző videónk alá rengetegen írtátok, hogy kíváncsiak vagytok a pontos prompt-ra, amivel ezt a képet generáltuk. Itt most megosztom veletek lépésről lépésre, hogy ti is elkészíthessétek.Sokan azt hiszik, hogy egy termék drága, exkluzív megjelenéséhez profi fotós, stúdió és komplett csapat kell. Pedig valójában nem ezek számítanak.A cél, hogy a terméked azonnal prémium hatást keltsen.Fotózás nélkül.Stúdió nélkül.Engedélyek és

Hogyan lett virális a StoneConcept TikTok kampánya? A Contented Marketing és Janklovics Péter közös kampánya humorral és kreatív tartalommal növelte a márkaismertséget. A videósorozat 1,7 millió megtekintést, 300.000+ elérést és 30%-os weboldal-forgalomnövekedést hozott. Fedezd fel a TikTok marketing erejét és tanuld meg, hogyan építheted vállalkozásod hitelességét szórakoztató tartalmakkal!

Vitathatatlan, hogy a Google Ads továbbra is az egyik leghatékonyabb eszköz az online hirdetések világában. Ám mivel az algoritmusok, a felhasználói szokások és a technológiák folyamatosan és gyorsan változnak, a hirdetőknek naprakésznek kell lenniük a legújabb trendeket illetően. Ebben a cikkben most összefoglalunk néhány kulcsfontosságú tippet, amelyek 2024-ben segíthetnek neked abban, hogy Google Ads kampányaid hatékonyabbak és eredményesebbek

A digitális marketing világában a hirdetéskezelés az egyik legfontosabb feladat, és ez az egyik olyan része a szakmának, melynek során állandóan képeznünk kell magunkat, hiszen folyamatosan változik és fejlődik. 2024 júliusában különösen fontos, hogy naprakészek legyünk a legújabb trendekkel és eszközökkel azért, hogy versenyelőnyt szerezzünk a vetélytársakkal szemben. Ebben a cikkben most bemutatjuk a legfontosabb hirdetéskezelési trendeket, gyakorlati