Close
Type at least 1 character to search

Számtalan vállalkozás találkozik azzal a kihívással, hogy nem fektet kellő hangsúlyt a Facebook Business Manager megfelelő beállításaira. Ez egyébként nem is csoda, hiszen a Meta (Facebook) kezelő felülete rengeteg lehetőséget rejt magában. Ezzel összefüggésben gyakran felmerülnek azok a problémák, amelyek könnyen elkerülhetők lennének, ha a beállításokat pontosan végezzük.  A világ egyre digitalizáltabbá válik, a vállalkozások pedig a lehető legjobban

Az emberi kommunikáció jelentős része nem szavakon, hanem arckifejezéseken és testbeszéden alapul. Az emojik érzelmi kifejezőereje ezt a hiányosságot nagyszerűen pótolja az online térben. De miért olyan hatékonyak a marketingben? Egyszerűen és szórakoztatóan lehet őket alkalmazni a digitális kommunikáció során. Megjelennek a szöveges üzenetekben, e-mailekben, social média posztokban. Tökéletes példái annak, hogy a kevesebb néha több.Az emoji története Az emberiség

A videómegosztó platformok fontos szerepet töltenek be a tartalomfogyasztásban és a YouTube az egyik legkiemelkedőbb közülük. Manapság az embereknek már nincs türelme hosszabb videók megtekintésére, ezért egy új megoldásra volt szükség.A YouTube csapata is folyamatosan igyekszik lépést tartani az új generáció elvárásaival és az állandóan változó trendekkel. Ebben az összefüggésben bevezette a Shorts nevű funkcióját, amelyet a felhasználók és

A digitális kor előrehaladtával egyre többet találkozunk az influencer kifejezéssel. Fontos megértenünk, hogy mi teszi őket olyan különlegessé és miért válnak ők a márkák kedvenc eszközeivé. Az influencer marketing napjainkban meghatározó szerepet játszik, de miért?A reklámszakma világában az influencerekkel való együttműködés robbanásszerűen növekszik. A márkák már kevésbé hisznek a plakátokon szereplő sztároknak, az emberekre nagyobb hatással bírnak a