Close
Type at least 1 character to search

Hogyan lett virális a StoneConcept TikTok kampánya? A Contented Marketing és Janklovics Péter közös kampánya humorral és kreatív tartalommal növelte a márkaismertséget. A videósorozat 1,7 millió megtekintést, 300.000+ elérést és 30%-os weboldal-forgalomnövekedést hozott. Fedezd fel a TikTok marketing erejét és tanuld meg, hogyan építheted vállalkozásod hitelességét szórakoztató tartalmakkal!

Vitathatatlan, hogy a Google Ads továbbra is az egyik leghatékonyabb eszköz az online hirdetések világában. Ám mivel az algoritmusok, a felhasználói szokások és a technológiák folyamatosan és gyorsan változnak, a hirdetőknek naprakésznek kell lenniük a legújabb trendeket illetően. Ebben a cikkben most összefoglalunk néhány kulcsfontosságú tippet, amelyek 2024-ben segíthetnek neked abban, hogy Google Ads kampányaid hatékonyabbak és eredményesebbek

A digitális marketing világában a hirdetéskezelés az egyik legfontosabb feladat, és ez az egyik olyan része a szakmának, melynek során állandóan képeznünk kell magunkat, hiszen folyamatosan változik és fejlődik. 2024 júliusában különösen fontos, hogy naprakészek legyünk a legújabb trendekkel és eszközökkel azért, hogy versenyelőnyt szerezzünk a vetélytársakkal szemben. Ebben a cikkben most bemutatjuk a legfontosabb hirdetéskezelési trendeket, gyakorlati

Aknázd ki az új trendeket! Az utóbbi időben az Instagram Reels villámgyors módon vált az egyik legizgalmasabb és legdinamikusabb eszközzé mind a tartalomgyártók, mind a márkák számára. A rövid videó formátum lehetőséget kínál arra, hogy igazán kreatív és emlékezetes tartalmakat hozzunk létre. Mindezt úgy, hogy közben nagyobb közönséget érhetünk el és szólíthatunk meg. Már csak azért is, mert