CONTENTED MARKETING ÜGYNÖKSÉG
A CONTENTED Marketing Ügynökség csapata minden nap azon dolgozik, hogy ügyfelei számára egy friss, mégis megalapozott, adatvezérelt és célorientált kommunikációt alakítson ki. Hiszünk abban, hogy a jó termék eladja magát, de ha nincs megfelelő marketing és erről mit sem tud a vásárló, akkor hiába miénk a világ legjobb terméke. Nem sablon megoldásokkal dolgozunk, hanem minden esetben személyre szabjuk a kommunikációt és úgy alakítjuk ki, hogy összhangban legyen a márka alapértékeivel és a piac elvárásaival.
ELEMZÜNK
Piackutatunk és adatelemzünk, hogy teljes képet kapjunk.
TERVEZÜNK
Megtervezzük a marketinged és átfogó stratégiát készítünk.
MEGVALÓSÍTUNK
Kreatív tartalmakat gyártunk és elkezdjük a kommunikációt.
OPTIMALIZÁLUNK
Mindent riportálunk és ez alapján finomítjuk a kampányokat.
Miben tud segíteni egy marketing ügynökség?
Létrehozni egy jó vállalkozást, kitalálni egy kiváló terméket vagy magas minőségű szolgáltatást adni egy dolog. Egészen más dolog viszont mindezt megismertetni az emberekkel és ez az, amihez szükség van marketingre. Bár a legtöbben úgy gondolják a marketing egyenlő a reklámozással, valójában ennél sokkal szélesebb körű szolgáltatásról van szó. A marketing tulajdonképpen összefogja egy termék vagy szolgáltatás célközönségig való eljuttatásának folyamatát: meghatározza mit értékesítsünk, milyen formában és hol tegyük azt, milyen áron adjuk és nem utolsó sorban hogyan hirdessük azt. Itt jön be a képbe a marketing ügynökség, aki pontosan tudja, mire is jó akkor igazából a marketing?
Ahhoz, hogy egy telített piacon is folyamatosan új ügyfelekre tudjunk szert tenni, fontos, hogy a leendő és új vásárlóinknak is egyértelművé tegyük, hogy miért a érdemes a mi vállalkozásunkat választaniuk bárki más helyett. A marketing abban tud segíteni, hogy megkülönböztessük magunkat versenytársainktól, edukáljuk az érdeklődőket és meggyőzzük a potenciális vásárlókat arról, hogy miért érdemes bennünket választaniuk.
Az online felületeiden kommunikálni kell arról, hogy mi vállalkozásod küldetése, be kell mutatnod a termékeidet, kreatív videókkal és fotókkal kell színesíteni a mondanivalódat és átadni, hogy ki is vagy valójában és mitől leszel te a jobb választás.
Hiába a tiéd a világ legjobb terméke vagy szolgáltatása, ha igazából senki nem tud róla. A marketingen keresztül lehetőségünk van felhívni az emberek figyelmét vállalkozásunkra és arra, hogy mit tudunk kínálni nekik, majd pedig végső soron értékesíteni azt. Vásárlásra ösztönözni sokféleképpen tudjuk az érdeklődőket: közösségi média posztokon, hírlevelekben és hirdetéseken keresztül lehetőségünk van kommunikálni termékeinkről vagy akcióinkról. (Google Ads, Facebook, TikTok, Instagram digitális social média hirdetések.)
Fontos, hogy az ügyfeleinkkel a vásárlás vagy megrendelés után is tartani tudjuk a kapcsolatot és ott maradjunk a célközönségünk tudatában. Ehhez remek felületet biztosítanak a közösségi média platformok, ahol érdekes és informatív tartalmakkal tudjuk fenntartani a folyamatos érdeklődést. A vásárlásokat követően továbbá érdemes hírleveleket küldeni az új termékeinkről, szolgáltatások bevezetéséről vagy esetleges akciókról.
Vállalkozóként mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire fontos szerepe van az ismertségnek a sikerben. Vásárlás során az egyik leginkább döntés befolyásoló tényező a márkaismertség. A legtöbben szívesebben vásárolnak vagy vesznek igénybe szolgáltatást olyan cégektől, akiknek a nevével már találkoztak vagy van velük kapcsolatban valamilyen pozitív tapasztalatuk. A professzionális marketing bizalmat épít és folyamatosan növeli a márkád ismertségét.
Ha az összes többi pontot jól csináljuk az egyértelműen azt eredményezni, hogy vállalkozásunk növekedni fog. Hiszen ha a marketingen keresztül sok új ügyfelet vonzunk, akikkel folyamatosan kommunikálunk, bevonjuk őket és növeljük a márkaismertségünket, akkor hosszútávon folyamatos növekedéssel lehet számolni. Ezért fontos a marketingre folyamatként és befektetésként tekinteni, nem pedig alkalmi kiadásként. Ezért kifejezetten fontos a jó marketing ügynökség kiválasztása.
A CONTENTED MARKETING ÜGYNÖKSÉG KÜLDETÉSE, HOGY SZAKMAILAG A LEGMAGASABB SZINTŰ KOMMUNIKÁCIÓVAL ÉS EGYEDI VIZUÁLIS MEGOLDÁSOKKAL NÖVELJE ÜGYFELEI BEVÉTELÉT ÉS SEGÍTSE ŐKET CÉLJAIK TÚLTELJESÍTÉSÉBEN. KÖNNYEN MÉRHETŐ, ADATVEZÉRELT SZOLGÁLTATÁSAINK GARANTÁLJÁK A FOLYAMATOS NÖVEKEDÉST, A KIMAGASLÓ TELJESÍTMÉNYT ÉS A TELJES ELÉGEDETTSÉGET.
REFERENCIA MUNKÁINK
2018 óta működő ügynökségünk mindig is a tartós együttműködésekre épült
A kommunikáció ma már többcsatornás, a mi feladatunk pedig az, hogy ezeket a csatornákat hatékonyan, eredményekre fókuszálva kössük össze.
Küldetésünk, hogy szakmailag a legmagasabb szintű kommunikációval és egyedi vizuális megoldásokkal segítsük ügyfeleinket a céljaik elérésében.
Csordás Marcell
Tulajdonos, ügyvezető
miért a contented marketing ügynökséget válaszd?
#kreativitás
Tarolj elsőként olyan innovatív tartalmakkal, amiket versenytársaid még nem használnak.
#gyorsaság
Miattunk egy projekt sem fog állni, komplex keretrendszerben dolgozunk.
#minőség
Folyamatosan képezzük magunkat, ezért tudjuk biztosítani a legmagasabb minőséget a piacon.
#rugalmasság
Igényeidre szabott, egyedi és agilis megoldásokkal segítjük vállalkozásod kommunikációját.
KÖZÖSEN A SIKER ÚTJÁN:
NOUR — Art of Desserts
Fiatalos, lendületes csapat tele kreatív ötletekkel. Gyorsan egy hullámhosszra kerültünk a srácokkal. Minden meeting, fotózás és forgatás nagyon jó hangulatban telik. Nagyon sikeres az együttműködésünk, a bevételünket megdupláztuk az elmúlt egy évben.
Kecskés Alexandra Tulajdonos
Unione Csoport
Több éves szakmai kapcsolatunkat hatékony együtt gondolkodás és remek légkör jellemzi. Stratégiai gondolkodás, hatékony és profi megoldások - értik, miről szól a márka és náluk jó kezekben van!
Kiss Csaba CMO
BP Scooter
Rugalmasan kezelik az igényeket és mindig elérhetőek! Pár hónap alatt óriási eredményeket értünk el nekik köszönhetően! Csak ajánlani tudom!
Berki Ferenc CEO
Koch Borászat
A csapat hamar ráérzett a borászati szakma sajátosságaira és a trendeknek megfelelően sikeresen felépítették az online jelenlétünket.
Koch Csaba Tulajdonos
Bamba Marha
A gasztronómia telített piacán csakis ütős, egyedi tartalmakkal lehet tarolni. A Contented-től pontosan ezt kapjuk!
Jancsa Jani Tulajdonos
Együtt az Autistákért
Ügyfélközpontúság, rugalmasság, kreativitás, profizmus. Ezt kapják, akik a Contented ügynökséggel dolgoznak. A teljes alapítványunk nevében köszönjük a munkátokat!
Gubcsó Balázs Vezető
ShoezMe
Szeretek velük dolgozni - egyszerre látják az üzleti összképet és a legfinomabb online marketing részleteket.
Sütő Olívia Tulajdonos
Hoppá! Bistro
A csapat profi Google és Facebook hirdetés optimalizálása sokat segített a márkaépítésben és sikeres piacra lépésben.
Kazár Bálint Tulajdonos
Donna Mamma
A minőségi tartalmak mellé részletes havi riportokat is kapunk, amik az online marketing tevékenységeink mellett az üzleti stratégiánkat és döntéseinket is nagyban segítik.
Szabó Gergely Tulajdonos
Emóció 7.84
A Contented célzott kampányainak és tartalmainak köszönhetően az elmúlt évben sikerült jelentősen fiatalítani a célközönségünket, így termékünk mára már a fiatalok körében is népszerűségnek örvend. Mindig számíthatunk a csapat profi munkájára!
Páncsity Ferenc Tulajdonos
iTrend
Éveken át a hirdetésekre költöttük a legtöbb pénzt, azonban a várt megtérülés elmaradt. Vonakodva kezdtünk bele a munkába, de az, hogy kevesebb pénzből ma már több a konverzió, szinte természetes!
Kozák Győző Ügyvezető
Marketing BLOG
A legsikeresebb Google Ads kampányok titkai
Vitathatatlan, hogy a Google Ads továbbra is az egyik leghatékonyabb eszköz az online
Így lehet hatékony a hirdetéskezelés 2024-ben: Tippek és eszközök
A digitális marketing világában a hirdetéskezelés az egyik legfontosabb feladat, és ez az
Az Instagram Reels forradalma
Aknázd ki az új trendeket! Az utóbbi időben az Instagram Reels villámgyors módon
Botrányok viharában: Elon Musk és az X “akták”
Az utóbbi években az X (korábban Twitter) nem csupán egy egyszerű közösségi média
Threads az új X? Ezeket érdemes tudnod róla
2023 decembere óta, 5 hónappal az indulás után az Európai Unióban is elérhetővé
Nem találod a vállalkozásodat a Google keresőben?
Ezekkel a hirdetési típusokkal nem árt képben lenned. A digitalizáció korában a versenyfutás az
Meta Business Manager: a Te vállalkozásodnak is kihívás?
Számtalan vállalkozás találkozik azzal a kihívással, hogy nem fektet kellő hangsúlyt a Facebook
Az Emojik ereje: Érzelmek nyelve a marketingben
Az emberi kommunikáció jelentős része nem szavakon, hanem arckifejezéseken és testbeszéden alapul. Az
A YouTube Shorts rejtelmei: Rövid, de hatásos tartalom az új generáció számára
A videómegosztó platformok fontos szerepet töltenek be a tartalomfogyasztásban és a YouTube az egyik
Magyar hirdetési partner Budapest (Online: Google Ads, közösségi média hirdetések, Facebook, Instagram)