Close
Type at least 1 character to search

6 Google Display hirdetés

google_display_tippek

Használd ki a Google Display Hálózatban rejlő lehetőségeket

Csapj le a leendő vásárlókra! Mutatunk 6 egyszerű és hatásos Google Display hirdetés tippet, amivel relevánsabb és szélesebb közönséget érhetsz el. 

Hatékony módszereket keresel marketing stratégiád megerősítésére és márkád digitális jelenlétének fokozására?

A Google vizuális hirdetéseinek használata kiváló lehetőség, hogy új potenciális ügyfeleket érjünk el és magasabb eladási konverziókat generáljunk.

Először is meg kell értenünk, hogyan működik a Google Display hálózata, és hogy milyen előnyökkel járhat a vállalkozás számára.

A Display hirdetéseknek rendkívül sok formája létezik, de az egyik legismertebb és leghatékonyabb megoldás a Google Display hálózatának (GDN, Google Display Network) a használata. A GDN minden országban több millió weboldalon tudja megjeleníteni hirdetésünket, képes és szöveges formában. Segítségével akár néhány nap alatt tervezhetünk meg és indíthatunk el kampányokat.

1. Beszéljünk elsőként a Remarketingről

Van már egy bizonyos közönség, akiknek a hirdetéseidet célzod? Remek! Akkor itt az ideje a Remarketingnek. Minél gyakrabban jelenik meg a márka a célközönség előtt, annál nagyobb lesz a márkaismertség és annál nagyobb bizalommal vásárolják majd meg a terméket. A Remarketing lehetővé teszi, hogy hogy azok a felhasználók akik már jártak a weboldaladon vagy valamilyen célt hajtottak végre, újból találkozhassanak a hirdetéseddel, olyan weboldalakon amelyeket szívesen és gyakran látogatnak.

A remarketing gyorsabban eredményezhet konverziókat mint bármely más marketing módszer, csak minimális erőfeszítéssel. Ezek a hirdetések határozottan arra a felhasználóra csapnak le, akik már érdeklődést mutattak márkád iránt.

2. Használj adaptív hirdetéseket

Az adaptív hirdetések létrehozását a Google rendszere automatikusan felkínálja. Nem kell mást tennünk, mint hogy képanyagot, néhány szöveget és a logót töltünk fel a platformra. A rendszer ezeket teljesítmény alapon variálja, aszerint, hogy melyik hirdetés variáció eredményezi a legtöbb kattintást.

3. Hirdetési méretek a Google Display hirdetés hálózaton

Ha olyan hirdetéssel találkozol, ami túl nagy, vagy éppen, túl kicsi adott reklámfelület méretéhez képest, akkor biztos lehetsz benne hogy a hirdető hibát követett el. Egy-egy weboldal, felépítés és design szempontjából teljesen egyedi paraméterekkel rendelkezhet, emiatt különböző hirdetési méretek fordulhatnak elő rajta. Az adott oldal felépítése dönti el, hogy milyen hirdetésméretek fordulhatnak elő rajta. Az alábbi méretek azok, amelyeket a Google Display hálózata elfogad.
Forrás – https://marketing21.hu

Google display hirdetés

4. Legyenek a hirdetési kreatívok egyértelműek

Nincs semmi értelme, hogy újból feltaláljuk a kereket, vagy hogy bújtatott üzenete legyen a hirdetéseknek. Az felhasználók pontosan tudják, hogy miként működik az internet. Számítanak arra, hogy hirdetésekkel fognak találkozni. 

A legfrissebb kutatások azt mutatják, hogy az eladást generáló hirdetések nem csupán érthetőbbek, de pozitívabb reakciókat váltanak ki a potenciális célközönségből.

5. Alakítsunk ki kontrasztot

A kontraszt a figyelemfelkeltés egyik leghatásosabb eszköze. Számos módon alakíthatunk ki kontrasztot egy grafikában. Például különböző betűméretek, betűtípusok használatával, hideg és meleg színek váltakozásával, különböző eltérő formák létrehozásával. Használjuk a kontraszt technikát, de túlzásba ne essünk vele. Ha például többféle betűtípust használunk, melyek formája eltér egymástól, az nem kontrasztot, hanem konfliktust fog eredményezni. Ez inkább amatőr hatást kelt a felhasználókban.

6. Teszteld a Display kampányokat!

A tapasztalat nehéz tanár, mivel először jön a teszt, és csak utána a lecke. Ugyanez a helyzet a Vizuális hirdetési kampányokkal is. Ne felejtsük el tesztelni és visszakövetni őket, hogy melyik kreatív, melyik méret milyen eredményt ért el. Csak néhány kattintásra és konverzióra van szükség ahhoz, hogy az értékes adatot kielemezzük és a felhasználjuk a későbbi kampányaink során.

Ha tovább szeretnéd javítani a Google Ads kampányaid mutatóit, akkor olvasd el az 5 gyakorlati tipp a hatékony Google Ads kampány optimalizáláshoz bejegyzésünket is.