Close
Type at least 1 character to search
5-tipp-a-marketinged-optimalizalasara-mielott-meg-feloldanak-a-Covid-19-korlatozasokat

5 tipp a marketinged optimalizálására mielőtt még feloldanák a Covid-19 korlátozásokat

A digitális marketing jelentősége az utóbbi években megkérdőjelezhetetlenné vált. Tapasztalataink azt mutatják, hogy ez a koronavírus-járvány hatására nemhogy lelassul, de egyre inkább felpörögnek a folyamatok. Most még óriási lépéselőnyre tehetsz szert a konkurenciáddal szemben, ha időben kiaknázod a lehetőségeket.

1. Készíts kérdőívet

Lehet elégedettséget mérni, lehet vásárlói szokásokat mérni és megkérdezheted a követőtáborodat arról is, hogy miként változtak meg a fogyasztói szokásai a Covid-19 hatására. Ezzel az eszközzel nem csupán a közönségedet ismerheted meg, de a követőtáborodat is könnyedén növelheted, ha a kitöltést nyereményhez kötöd.

Íme egy extra trükk, amire talán nem is gondoltál. Ahhoz, hogy biztosan bekerülj a kutatásoddal a sajtóba, ne csak egy sajtóközleményt írj, hanem készíts egy látványos kimutatást a piackutatás eredményeiből. Ezekből mindig van sajtómegjelenés és a felmérések eredményeire nem csak a szakmédia, de néha a bulvár is fogékony.

2. Fotózás

Manapság, akinek a termékeiről, munkájáról nincsenek jó minőségű fotói, egészen biztosan hátrányba kerül a piacon. Használd ki az alkalmat és bízz meg egy profi csapatot azzal, hogy a lehető legjobbat hozza ki az online megjelenésedből. Persze lehet ma már mobiltelefonnal is szép képeket készíteni, de teljesen más a végeredmény amikor egy profi fotós kezében van a kamera.

3. Lépj kapcsolatba az ügyfeleiddel

Jelenleg a legnagyobb feladat, hogy következetesen tartsd a kapcsolatot az ügyfeleiddel. Posztolj az elköteleződésért és ne az eladásért. Manapság az Instagram és a facebook algoritmusai, a hirdetés jellegű tartalmakat jóval hátrébb sorolja, mint azokat, amelyek interakciót váltanak ki az emberekből. Legyél vicces, fogd meg a helyzet szarkasztikus oldalát és készíts olyan posztokat, amikre a követőid szívesen reagálnak, elmentik vagy megosztják barátaikkal.

Nehéz folyamatosan kapcsolatban maradni a követőtáborunkkal, de aki ezt a virtuális csatát megnyeri, egyértelmű előnyre tesz szert.

4. Legyél naprakész

A mai digitális világban mindenki arra számít, hogy gyorsan információkat tud szerezni bármiről és bárkiről. Legyél naprakész és frissítsd profilodat, elsősorban a Google MyBusiness profilodat. Még mindig nyitva vagy? Van az üzletednek különleges órája? Online rendelésre álltál át? Milyen óvintézkedéseket vezettél be? Csinálsz valami újat vagy különlegeset az ügyfeleidnek ebben az időszakban? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre tudsz itt választ adni, így akik rádkeresnek google-ben egyből választ kapnak.

5. Készíts webshopot

Nem, még nem késő neki állni! Koronavírus ide vagy oda a digitális kor mindenkit utolér. A webáruház készítés viszonylag egyszerű folyamat. Nem is kell hozzá nagy elhatározás vagy különösebb háttértudás, hiszen nem kell leállítani a jelenlegi szolgáltatási rendszeredet. Azzal párhuzamosan is üzemeltethetsz egy webshopot. Ha pedig elindulnak a dolgok, akkor ráérsz eldönteni, hogy minden energiádat a webáruházadra fordítod-e. De hogyan indulj neki? – Ebben segítünk neked, ha felveszed velünk a kapcsolatot és igénybe veszed ingyenes konzultációnkat.